FANDOM

Article Inacabat
Aquest article li falta informació, si el que busques es informació aqui no hi és tota, es prega que algú l'acabi.
Appa
Appa
Informació
Nom anglès: Appa
Edat:
Nacionalitat Temple de l'aire de l'est
Afiliació:
Ocupació: mascota, transportista
Primera aparició: Episodi 1 Aigua
Sobrenom:

És el bisó volador de l'Aang.

AspecteEdit

Te l'aspecte de un gran bisó blanc amb sis potes. Te una ralla que va de la cua fins al cap i acaba en forma de fletxa i també te el cos rallat amb quatre grans ratlles del mateix color. També te un gran nas i una gran boca i uns ulls marrons també grans a part de dos grans banyes al cap.

PersonalitatEdit

HistòriaEdit

Llibre 1 aiguaEdit

El desprtar de l'icebergEdit

L'Appa estava atrapat dins d'un iceberg fins que dos germans de la tribu de l'aigua del sud, la Katara i en Sokka el van alliberar a ell i al seu amo, Aang al alliberar-los ell seguia dormint pero l'Aang el va despertar i tot seguit va estornudar i va deixar en Sokka ple de mocs, després de que ells parlesin una estona l'Aang va dir a la Katara i en Sokka que ell els portaria a casa seva amb l'Appa, volant, quan van pujar tots, l'Aang li va dir a l'Appa: yip-yip i ell es va enlairar uns metres pero va caure a l'aigua i se'n va anar nedant. Un cop allà l'Appa tot el que fa es estar-se quiet i jugar amb els nens i l'Aang, fins que l'Aang se'n va amb la Katara darrere d'un pingüi i es queda sol, quan l'Aang torna se'n te d'anar ja que li havien prohibit tornar al poble. Mentre descansa en un iceberg, l'Aang li diu que no es mogui, i ell se'n va, pero al cap de una estona, com si sapigues que la nació de foc s'ha endut l'Aang, ell s'acosta a la Katara i en Sokka per muntar-los i anar a rescatar l'Aang. En un principi l'Appa hi anava nedant pero en Sokka intentan repetir lo que deia l'Aang al finall'encerta i l'Appa comença a volar i se'n va fins el vaixell de la nació del foc a rescatar l'Aang. Un cop allà aterra i espera a que pujin tots i un cop han pujat s'enlaire pero li llençen una bola de foc que l'Aang desvia i empren el viatge.

El viatge fins el pol nordEdit

La primera parada és el temple de l'aire del sud on l'Appa s'espera a que tinguin de marxar, i quan estan a punt de marxar l'Aang li presenta a l'Appa en Momo.

RelacionsEdit

AangEdit

MomoEdit

Estil de lluita i habilitatsEdit

BatallesEdit

GaleriaEdit

.