FANDOM

L'Avatar és l'esperit del planeta encarnat en un esser humà capaç de controlar els quatre elements: aigua, terra, foc i aire. És el vincle entre el món dels esperits i el món humà, i la seva missió és mantenir el balanç en el món. Hi ha hagut incomptables reencarnacions de l'Avatar des de Wan i fins al moment Korra en aproximadament 10,000 anys. Quan l'Avatar mor, el seu esperit es reencarna immediatament en un nadó acabat de néixer , qui es converteix en el següent Avatar. L'Avatar es reencarna en cada nació seguint l'ordre: Tribus Aigua, Regne Terra, Nació del Foc i Nòmades Aire.

Avatars

Cada nació té el seu propi mètode per reconèixer al nou Avatar. Els Nòmades Aire presenten a tots els seus infants una selecció de joguines, observant i esperant que un d'ells esculli quatre joguines que van pertànyer als Avatar anteriors. Tradicionalment, se li informava al nen sobre la seva identitat quan complia els 16 anys, però en el cas d'Aang va ser diferent, i va ser informat molt abans a causa de les agressions de la Nació del Foc. I Korra ho va saber des de nena sense estar conscient que és la equilibradora del món.

Història Edit

L'esperit de l'Avatar va ser creat l'any 9,829 AG, quan un jove anomenat Wan va unir el seu esperit amb l'esperit de la llum, Raava, per poder derrotar a l'esperit de la foscor, Vaatu, que va ser separat de la seva altre part un any abans , sense saber la identitat de Vaatu. Així, Wan es va convertir en el primer Avatar, guanyant l'habilitat de controlar els quatre elements. Wan va aprendre a controlar els quatre elements a viatjar al voltant del món per trobar altres Tortugues Lleó perquè Raava passés a través del seu cos i així atorgar-li el poder de controlar un element addicional. Durant la Segona Convergència Harmònica, Wan va poder unir-se permanentment amb Raava i així va aconseguir segellar l'esperit de la foscor.

Després d'això, va supervisar la sortida dels esperits al seu propi món, abans de tancar els portals cap al Món dels Esperits, assegurant que cap humà pogués viatjar físicament allà a permetre la fuita de Vaatu. Amb això, Wan va assumir la tasca de ser el pont entre dos mons, per així mantenir l'equilibri i la pau. Anys després, Raava li va assegurar a Wan en morir, que ells estarien units sempre, iniciant amb això el Cicle Avatar i assegurant la continuació del paper de l'Avatar com un pacificador per a tots dos móns.

El Cicle Avatar va continuar per deu mil anys més, fins a la següent Convergència Harmònica. Allà, l'Avatar Korra va batallar contra Unalaq, qui intentava crear un nou món sota el control de Vaatu. Unalaq es va fusionar amb l'esperit fosc, i després va usar els seus poders per separar Raava de Korra i posteriorment destruir Raava. Després, Korra va meditar en l'Arbre del Temps i va controlar la seva pròpia energia, convocant al seu propi esperit per després combatre contra Unalaq i Vaatu. Amb l'ajuda de Jinora, Korra finalment va derrotar a Unalaq i va recuperar la seva connexió amb Raava. No obstant això, en el procés, Korra va perdre totes les connexions amb els Avatars anteriors dels passats deu mil anys, sense poder tornar a recuperar-los.

El cicle del Avatar Edit

Les reencarnacions de l'Avatar són controlades pel cicle Avatar dels elements: foc, aire, aigua i terra. El cicle es basa en el pas de les quatre estacions de l'any (l'aigua és hivern, la terra és la primavera, el foc és l'estiu, i l'aire és tardor). Quan un Avatar mor, el proper Avatar va néixer a la propera nació en el cicle d'Avatar, per exemple, Avatar Yangchen dels Nòmades Aire va ser seguit per Avatar Kuruk de la Tribu de l'aigua, que va ser seguit per l'Avatar Kyoshi del Regne Terra, que va ser seguit per l'Avatar Roku de la Nació del Foc, que va ser seguit d'Aang Avatar dels Nòmades Aire. Un cop mort Aang, l'Avatar va reencarnar en Korra qui va néixer a la Tribu Aigua del Sud. El cicle de l'Avatar també determina l'ordre en el qual cada Avatar ha d'aprendre les quatre disciplines de control. L'Avatar comença pel domini del seu element nadiu (de manera que un Avatar nascut a la tribu de l'aigua en primer lloc aprendre Aigua Control). L'Avatar passa després a aprendre les tres disciplines restants del control en l'ordre del cicle (l'Avatar Tribu Aigua en primer lloc aprèn Aigua Control, i després Terra Control, i després Foc Control i, finalment, Aire Control, en aquest ordre). A causa de la seva situació particular, però, Aang intentat aprendre Foc Control com el seu segon element (amb Jeong Jeong, el primer que es va oposar, utilitzant el cicle com a raó), però acabo aprenent Foc Control més tard després d'acabar el seu entrenament amb Zuko .

Avatars coneguts Edit

Els Avatars més recents (en ordre de més recent a més antic):

Avatar Korra (Tribu Aigua, Tribu Aigua del Sud)

153 DG - Present

Avatar Aang (Nòmades Aire, Temple Aire del Sud)

12 AG - 153 DG

Avatar Roku (Nació del Foc, Illa Roku)

82 AG - 12 AG

Avatar Kyoshi (Regne Terra, Illa Kyoshi)

312 AG - 82 AG

Avatar Kuruk (Tribu Aigua, Tribu Aigua del Nord)

Desconegut - 312 AG

Avatar Yangchen (Nòmades Aire, Temple Aire de l'Oest)

anys desconeguts

Avatar de Foc (Nació del Foc)

anys desconeguts

Avatar Wan - Primer Avatar (Lleó Tortuga de Foc)

10.000 anys abans de l'aparició de Korra - Desconegut.

Control simultani Edit

L'Avatar és capaç de controlar més d'un element a la vegada. Aang va demostrar per primera vegada aquesta facultat en Ba Sing Es quan va usar la seva Terra Control per recrear un zoo mentre es desplaçava amb el seu Aire Control.

Durant la batalla amb Ozai, Aang utilitza els quatre elements mentre està en Estat Avatar per fer-se gairebé invencible i utilitzat els elements d'un atac altament destructiu. Aquest consistia en utolitzar Aire Control per primera vegada en un escut esfèric al voltant de si mateix a continuació, utilitzant Foc Control per a crear flames i després comprimir les flames en un anell al voltant de l'escut de aire. Després, Aang va trencar trossos molt grans de pedra amb Terra Control i va comprimir aquestes roques en petites roques i va suspendre en fila en un anell que l'envoltava. Finalment, va utilitzar Aigua Control i aigua comprimida en l'anell final al seu voltant. La compressió dels elements proporcionava a Aang amb materials per al control dels quatre elements, sense sacrificar massa la mida i la velocitat, fent d'aquest un atac tant defensivament i ofensivament molt perillós per a qualsevol.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori