FANDOM

Ciutat República

Ciutat Repúbica

Ciutat República és la capital de la República Unida de Nacions. Una societat on els mestres i No- Mestres de les 4 Nacions viuen junts en pau i harmonia . Aquí és on s'ambienta la sèrie "La Llegenda de Korra". Va ser fundada pel Avatar Aang i el Senyor del Foc Zuko després del final de la Guerra dels Cent Anys.

El disseny i concepte de Ciutat República es basa en les ciutats nord-americanes San Francisco i Nova York tal com eren al segle XX , amb clars tocs asiàtics que recorden Xangai dels anys 20 'si 30 s ja Hong Kong.

És per si mateixa una Ciutat -Estat ( no depèn de les altres nacions ) , havia governada anteriorment per un consell que es componia per un representant de cada nació , el representant dels Nòmades Aire era Tenzin , ara és governada per un president , anomenat Raiko . L'origen de la tecnologia ( automòbils , trens i fins dirigibles ) no està clar , però al conviure milers de persones cadascuna dominant els elements , és probable que arribés ràpidament un nivell tecnològic.

El major èxit és que després de cent anys de guerra al món tots els Mestres Terra van deixar les llances i van prendre les grues per a la construcció de la ciutat , és sorprenent la recuperació de l'economia de les nacions per invertir-la en la ciutat , però com sabem , errar és humà de manera que el crim està en la mira dels protagonistes de la sèrie.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori