FANDOM

Guerra dels Cent Anys

Guerra dels Cent Anys

La Guerra dels Cent Anys, també coneguda com la Guerra o la Gran Guerra , va ser un gran conflicte militar que es va viure a escala mundial per un segle , que va involucrar a les quatre nacions . El Regne Terra, les Tribus Aigua i els Nòmades Aire ( exterminats ) es van unir per lluitar contra la Nació del Foc . La Nació del Foc , aprofitant l'absència de l'Avatar , la seva superioritat militar i tecnològica , va ser capaç de sembrar la destrucció i la por al món , a més de la pèrdua generalitzada de la vida a les altres nacions , incloent l'infame Genocidi dels Nòmades aire atacant per sorpresa en els Temples aire . La qual cosa es considerava impossible ja que l'única manera d'arribar a un Temple Aire és volant , però d'alguna manera la Nació del Foc aconsegueixo arribar i atacar-los.

La Guerra dels Cent Anys va ser iniciada pel Senyor del Foc Sozin , que desitjava expandir la Nació del Foc al mas grandiós imperi de la història , i compartir com el que ell va veure , la prosperitat de la seva nació amb la resta del món .

La Guerra dels Cent Anys va acabar aproximadament un any després de la reaparició de l'Avatar Aang , a causa d'una combinació d'esforços de les altres dues nacions , la destrucció de la flota aèria va ser una acció heroica per part de tres membres de l'Equip Avatar ( Sokka , Toph Beifong i Suki ) , la intensón de la flota era utilitzar el poder del Cometa de Sozin per donar el cop mortal a l' Regne Terra en tractar de cremar des de l'aire , així com es va utilitzar el seu poder a l'inici de la guerra per destruir els Nòmades Aire, Aang va obtenir la victòria sobre el Rei Fènix Ozai , i el recentment coronat Senyor del Foc Zuko va prometre restablir la pau i l'harmonia entre les quatre nacions .

Invasión

Invasió a la nació del foc

La Nació del Foc , després del retorn de l'Avatar canvi la seva estratègia per ser més agressiva , prenent més riscos per evitar la intervenció de l'Avatar el més possible que fos. Aquesta estratègia va produir revessos colossals per a la Nació del Foc quan l'Avatar es va començar a involucrar en la guerra . Es pot prendre el Setge del Nord com a exemple dels revessos que va patir la Nació del Foc , quan per l'obstinació de l'Almirall Zhao assassina a l'esperit de la lluna i l'esperit de l'Oceà s'uneix amb l'Avatar i derroten a les forces d'invasió massiva de la Nació del Foc . Així mateix , l'intent de la Princesa Azula per penetrar els colossals murs de Ba Sing Es amb un trepant gegant , van ser frustrats per la intervenció de l'Avatar i el seu equip (Equip Avatar ) . Fins i tot amb la intervenció de l'Avatar en moltes de les importants batalles de la guerra , la Nació del Foc va obtenir victòries importants , com la Captura d'Omashu , la Caiguda de Ba Sing Es ( Cop d'Estat) i la Caiguda de Ba Sing Es ( Batalla en les Catacumbes de Cristall ) .

Just al final de la guerra , la Nació del Foc va patir reversos importants en diverses de les zones d'ocupació més importants , com els van ser la Reconquesta de Omashu i l'Alliberament de Ba Sing Es , la derrota del Rei Fènix Ozai en la Batalla al bosc Wulong , el canvi de govern i de la ideologia del seu nou governant van permetre que la Nació del Foc s'obrís a la restauració de la pau i l'harmonia .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori