FANDOM

Article Inacabat
Aquest article li falta informació, si el que busques es informació aqui no hi és tota, es prega que algú l'acabi.
Katara
Katara
Informació
Nom anglès: Katara
Edat:
Nacionalitat Tribu de l'aigua del sud
Afiliació:
Ocupació:
Primera aparició: Episodi 1 Aigua
Sobrenom: Dama pintada

AspecteEdit

És una noia de estatura mitjana, ulls blaus, de pell morena i cabell llarg i castany.

PersonalitatEdit

HistòriaEdit

Llibre 1 AiguaEdit

El nen de l'iceberg, AangEdit

Katara i Sokka a l'iceberg

La Katara i en Sokka a l'iceberg

La Katara i el seu germà Sokka estaven pescant quan de sobte se'ls emporta la corrent i se'ls hi trenca la barca i arriben a un iceberg on ella hi veu una persona a dins, ella intenta ajudar-lo trencant el gel amb una arma del seu germà quen de sobte surt un feix de llum de l'iceberg i es trenca el noi apareix depeu pero cau desmaiat cap a ala Katara i ella l'agafa i el desperta i el noi li diu si voldra fer lliscar els pinguins amb ell, ella li respon que si i el noi s'axeca, mira al seu voltant i va correns cap a darrere l'iceberg on intenta desperar un biso-volador que es diu Appa, es presenten i de repent estornuda i surt volant, al arribar a terra ell diu que es diu Aang i ella li pregunta si és un mestre de l'aire i ell diu que si i el Sokka diu que ell ja se'n torna a casa pero veu que no tenen barca i l'Aang s'ofereix a portar-los a casa seva muntats a l'Appa. Durant la travesia la Katara li pregunta a l'Aang si sap alguna cosa de l'avatar pero ell li respon que no.

Al dia seguent ja han arribat al poblat de la Katara i en Sokka, la tribu de l'aigua del sud, i la Katara va a despertar a l'Aang i el presenta a tota la tribu pero la seva Avia, la Kanna o Gran-Gran, li diu que te feina i la Katara l'acompanya mentre li diu que per fi ha trobat un mestre que li ensenyi el control de l'aigua tot i que la seva àvia li diu que no es faci moltes il·lusions. Després va a veure si troba l'Aang i el veu jugant amb els nens de la tribu fins que ell  veu un pingüi i sur corrents darrere seu i ella el segueix, ella li diu que si ell l'ajuda a dominar l'aigua ella l'ajuda a atrapar un pingüi, ell accepta pero com que no és un mestre de l'aigua diu que si vol la pot portar al pol nord on segur que hi han mestres de l'aigua. tot seguit agafen un parell de pingüins i van lliscant per la neu fins a arribar a un vaixell de la nació del foc, ella diu que es un dolor molt gran per la seva tribu pero l'Aang insisteix en entrar i a dins la Katara li diu a l'Aang que possiblement ell hagi estat a l'iceberg per uns 100 anys ja que no sap res sobre la guerra, al principi ell no sap que dir pero després se li passa i segueixen investigant el vaixell pero activen una trampa i marxen corrents. Al arribar al poblat en Sokka diu que l'Aang no pot tornar al poble i ell s'enva i la Katara s'enfada per que ha perdut la seva unica oportunitat de trobar un mestre de l'aigua.

Al cap de una estona un vaixell de la nació del foc desenvarca al poblat i demana per l'avatar i li diuen que no saben res i els ataquen pero arriba l'Aang i els defensa i en Zuko li pregunta si es l'avatar i ell repon que si i l'Aang diu que s'en va amb ells si deixen el poblat i se l'enduen. Al cap d'una estona la Katara i en Sokka van a buscar l'Aang amb una canoa i derrepent apareix la Gran-Gran i els hi diu que el seu futur està lligat al de l'Aang aleshores arriba l'Appa i s'en van amb ell nedant cap el vaixell quan en Sokka recorda que l'Aang repetia aguna cosa quan el muntava i ell ho intanta imitar i finalment ho diu i l'Appa comença a volar. Un cop arriben al vaixell veuen com l'Aang cau a l'aigua i en surt fent servir el domini de l'aigua i derrota a tots els soldats, aterren al vaixell mentre l'Aang es desmaia i la Katara l'ajuda a tornar en si i el puja a l'Appa peroi els soldats del foc es recuperen i els ataquen pero la Katara els congela a ells i als peus de'n Sokka, pujen a l'Appa i s'envan pero l'Iroh que acabava de sortir  ien Zuko els hi llençen una flamarada que l'Aang desvia, al cap d'una estona la Katara peregunta a l'Aang que com ha fet alló amb l'aigua i que perque no els hi havia dit que era l'avatar, l'Aang, li respon que no ho sap i que mai havia volgut ser l'avatar, tot seguit li diu que tot el mon està esperant que aturi la guerra pero que par aixó te de dominar els elements i que si va al pol nord podrà apendre a dominar l'aigua i ella també i que en Sokka podrà derrotar alguns soldats del foc, l'Aang accepta i començen el viatge.

El temple de l'aire del sudEdit

La Katara i l'Aang estan preparant l'equipatge per marxar al Temple de l'aire del sud pero en Sokka encara dorm i l'Aang el desperta i es posen en marxa. Arribant al temple la Katara li pregunta que si està preparat per el que pugui veure ja que la nació del foc era molt cruel, ell no es preocupa i arriben al temple. Quan arriven, l'Aang els porta on jugaven a airebol i al lloc on dormien els bisons-voladors, l'Aamg i en Sokka fan un partit d'airebol i quan acaben en Sokka troba un casc d'un sldat de la nació del foc pero la Katara l'amaga, tot seguit l'Aang els porta devant de la estatua del monjo Gyatso i després els porta devant la porta del santuari del temple que s'obra amb el domini de l'aire, l'Aang obre la porta i entren, allà hi han moltes estatues, la Katara es s'adona de que son els avatars quan senten un soroll i s'amaguen, tot seguit s'anedonen de que és un lemur volador i en Sokka el persegueix per menjar-se'l, l'Aang també pero per fer-lo de mascota i la Katara es queda al santuari, al cap d'una estona els ulls de les estatues i descobreix que a l'Aang li passa alguna cosa i va a veure que passa, un cop allà es troba l'Aang en l'estat d'avatar pero li diu que encara no ho ha perdut tot, que encara els te a ells i l'Aang es calma, al cap d'una estona estan al santuari quan arriva el lemur volador i li dona menjar a en Sokka i se'n va amb l'Aang, al cap d'una estona estan a punt de marxar i l'Aang presenta el lemur volador i diu que es diu Momo.

Illa KyoshiEdit

RelacionsEdit

AmicsEdit

AangEdit

SokkaEdit

És el seu germà

TophEdit

ZukoEdit

SukiEdit

EnemicsEdit

Estil de lluita i habilitatsEdit

BatallesEdit

GaleriaEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori